Pawilony są przydatne w każdym przedsiębiorstwie z branży handlowej. Stanowią uzupełnienie sklepu stacjonarnego lub też mogą być głównym miejscem sprzedaży. Szczególnie dobrze sprawdzają się podczas giełd i podobnych wydarzeń, a dodatkowo, dzięki mobilności i szybkiemu montażowi, używa się ich na przykład do prowadzenia sprzedaży w miejscowościach letniskowych lub na sezonowych wyprzedażach. Aby pawilon handlowy dobrze pełnił swoje zadania, winien być właściwie dopasowany do profilu działalności użytkownika. Na co zatem zwracać uwagę przy jego wyborze?
Pawilon handlowy – jak dobrać?
Producenci sprzedają różne typy przenośnych pawilonów handlowych. Każdy z nich można zaliczyć do jednej z 2 grup – pawilonów ze sztywnymi ścianami oraz namiotowych. Te pierwsze wytwarzane są na przykład z drewna albo płyty obornickiej. Cechuje je względnie szybki montaż, jednak ich przenośność jest dużo mniejsza niż pawilonów namiotowych. Są również od nich o wiele droższe, przez co zalecane są raczej do punktów stacjonarnych. Ponadto, mogą pełnić funkcję kiosków, kas biletowych bądź portierni.
Pawilon namiot – kiedy warto go posiadać?
Jeśli pawilon handlowy ma być raz za razem przenoszony lub priorytetem jest dla nas cena, najlepszym wyborem będzie pawilon namiot. Wbrew pozorom, tego rodzaju konstrukcje cechuje duża wytrzymałość, która jest rezultatem użycia do ich produkcji wysokiej klasy tworzyw. Zarówno rury, z których wykonane są konstrukcje, jak i powłoki, są odporne na uszkodzenia mechaniczne oraz trudne warunki atmosferyczne. To sprawia, że namiotowe pawilony handlowe, o ile będą prawidłowo konserwowane, posłużą kilkanaście lat – także przy częstym użytkowaniu.