Projekt gazety. Rzetelną pomoc specjalistów w tym zakresie uzyskasz w tym miejscu
Korporacyjny biuletyn to wspaniały sposób komunikacji między pracownikami, ale też rodzaj reklamy. Zastanówmy się więc, jakie artykuły warto umieścić w takim biuletynie i dlaczego warto zdecydować się na ten rodzaj komunikacji.
Projekt gazety – biuletyn wewnętrzny i zewnętrzny
Gazeta korporacyjna może spełniać dwie funkcje. Najważniejszą jest komunikacja wewnętrzna – informowanie o sukcesach, chwalenie się wysokimi osiągami, wywiady z przodującymi pracownikami. Takie broszury mają duże znaczenie dla działania całej korporacji, ponieważ wspaniale motywują personel. Dzięki temu członkowie załogi są bardziej skorzy do współpracy między sobą, czują się dumni ze swojego miejsca pracy, a ich zwykłe działania dają im większą dawkę satysfakcji. Statystyki dowodzą, że gazeta korporacyjna sprawia, że pracownicy utożsamiają się z wytwarzanymi artykułami, podnosi się też poziom pozytywnej rywalizacji. Ogromnym atutem jest również ulepszanie kanałów przepływu informacji między pracownikami, które są głównym powodem sporów w wielu firmach. Korporacyjny biuletyn zapewnia też stuprocentową przejrzystość działań przedsiębiorstwa.
Projekt gazety – zaufaj profesjonalistom
Oczywiście firmowy biuletyn to też niezastąpiona metoda marketingowa. Broszura może dotrzeć do czytelników takich jak: konsumenci, prasa, potencjalni inwestorzy, przyszli pracownicy. Gazeta korporacyjna w ten sposób promuje działania naszego przedsiębiorstwa, podnosi sprzedaż oraz stanowi część profesjonalnego PR. Myśląc o stworzeniu gazety korporacyjnej powinniśmy najpierw zwerbować redaktorów i zaplanować szatę graficzną. Najlepiej posiłkować się usługami specjalistów (np. grafików projektowych), którzy stworzą projekt gazety, zaplanują format i zajmą się drukiem. gazeta firmowa na pewno osiągnie sukces.
Siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]