Marketing i reklama Usługi

Czemu warto zdecydować się na kolportaż ulotek

Ulotki reklamowe to metoda chętnie stosowana przez wielu biznesmenów. Zdaje egzamin w najróżniejszych branżach – dzięki niej możemy reklamować między innymi gabinety urody, chwilówki, sklepy, szkoły udzielające korepetycji, restauracje oraz inne usługi. Oczywiście zainteresowanie nimi nie bierze się znikąd – ulotki mogą wszak okazać się naprawdę efektywną metodą umożliwiającą zdobycie nowych odbiorców usługi, a zarazem ich wykonanie i dystrybucja nie jest dużym wydatkiem. Dobrze zatem opowiedzieć w paru zdaniach o tym, czym sugerować się przy wyborze firmy, która zaprojektuje, wydrukuje i zapewni kolportaż ulotek.

Jak prowadzić kolportaż ulotek?

Na powodzenie kampanii promocyjnej wykorzystującej ulotki wpływa przede wszystkim metoda, jaką będą rozdawane. Można wybrać rozmaite metody – kolportaż ulotek na ulicy lub w miejscach odwiedzanych przez ewentualnych klientów, wystawienie ulotek w specjalnych standach czy dystrybucję do skrytek na listy. Które okażą się najlepsze? To zależy od specyfiki promowanej firmy oraz profilu klientów, których zamierzamy przyciągnąć, a więc przed wyborem danej techniki warto poradzić się specjalistów. Zwłaszcza, iż agencje świadczące kolportaż ulotek parają się kompleksową opieką nad klientem.

Kto przeprowadzi kolportaż ulotek?

Najlepsze firmy nie tylko oferują kolportaż reklam, ale także przygotowanie layoutu ulotek, ich wykonanie oraz doradztwo w temacie znalezienia najlepszej techniki dystrybucji. Wybierając firmę, która para się kolportażem ulotek musimy bezwzględnie obejrzeć jej ofertę, t.j. wymiary proponowanych promocyjnych, rodzaje używanego papieru i obszar dystrybucji. Ważne także będzie to, jakimi metodami możemy zamówić druk – najlepiej, jeśli wybierzemy agencję pozwalającą na zamówienie za pośrednictwem internetu.