Na http://www.pracowniaregister.pl/custom-publishing-czasopisma-firmowe-i-gazety-firmowe-pod-klucz/ odnajdziesz więcej informacji o custom publishing
Custom publishing to forma marketingu polegająca na korzystaniu z technik wydawniczych. Custom publishing jest związany z kompleksowym podejściem do projektów wydawnictw. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od zera, ale częstokroć agencje wydawnicze decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej wcześniej.
Custom publishing – jak wygląda w praktyce?
Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do publikacji tego typu zaliczają się:
- tradycyjne magazyny papierowe,
- newslettery,
- magazyny internetowe (e-ziny),
- katalogi,
- publikacje książkowe,
Custom publishing – zalety
Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:
- pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych,
- budowanie lojalności,
- wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
- efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.
Siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków
Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail:
[email protected]