Marketing i reklama

Custom Publishing

Na http://www.pracowniaregister.pl/custom-publishing-czasopisma-firmowe-i-gazety-firmowe-pod-klucz/ odnajdziesz więcej informacji o custom publishing

Custom publishing to forma marketingu polegająca na korzystaniu z technik wydawniczych. Custom publishing jest związany z kompleksowym podejściem do projektów wydawnictw. Zwykle wiąże się to z zaprojektowaniem książek, biuletynów, czy ulotek od zera, ale częstokroć agencje wydawnicze decydują się na kontynuację już rozpoczętych zleceń lub też bazowania na projekcie przygotowanej wcześniej.

Custom publishing – jak wygląda w praktyce?

Agencje wydawnicze, które zajmują się custom publishingiem łączą w sobie działania agencji reklamowej, agencji PR-owej, wydawniczej, redakcyjnej oraz drukarni. Do publikacji tego typu zaliczają się:

  • tradycyjne magazyny papierowe,
  • newslettery,
  • magazyny internetowe (e-ziny),
  • katalogi,
  • publikacje książkowe,

Custom publishing – zalety

Do zadań custom publishingu zalicza się osiąganie celów marketingowych, celów z zakresu public relations oraz komunikacyjnych, takich, jak:

  • pozyskiwanie nowych partnerów biznesowych,
  • budowanie lojalności,
  • wzmacnianie wizerunku firmy i marki,
  • efektywna komunikacji wewnętrznej z pracownikami lub innymi grupami interesu służącej: integrowaniu i motywowaniu, a także informowaniu i budowaniu kultury firmowej.

Siedziba:
Pracownia Register
ul. Murarska 3c lok. 8
31-311 Kraków

Tel.: +48 12 265 85 50
Mob.: +48 503 342 656
E-mail: [email protected]