Marketing i reklama

Banery reklamowe – jakie się nimi promować?

Promocja outdoorowa jest wymieniana wśród najefektywniejszych technik. Zdaje egzamin w razie najróżniejszych firm – od hipermarketów, przez regionalne przedsiębiorstwa aż po kampanie charytatywne. Wyróżniamy najróżniejsze metody promocji zewnętrznej – billboardy, małe postery, a nawet murale. Szczególnym uznaniem szczycą się natomiast banery reklamowe. Nie znajdziemy w tym rzecz jasna nic zaskakującego, gdyż mają mnóstwo atutów. Na czym jednak polega promocja z wykorzystaniem banerów? Czemu są tak często stosowane przez najróżniejsze firmy?

Banery reklamowe – co to jest?

Banery reklamowe to specjalny rodzaj plakatu, który od tradycyjnego odróżnia się tym, iż naniesiony jest na odpornym na deszcz materiale. Z uwagi na to, iż do ich drukowania wykorzystuje się specjalne tusze, banery reklamowe okazują się znacznie solidniejsze od pozostałych plakatów – nie straszne im deszcze lub duże nasłonecznienie. Dostępne są w różnych rozmiarach, jednak przeważają te wielkoformatowe – są lepiej zauważalne, a skutkiem tego jest efektywność stosującej je kampanii.

Banery reklamowe – gdzie je zlecić?

Z wiadomych przyczyn produkcję banerów reklamowych najlepiej zlecić specjalistycznej firmie – domowe ich wykonanie jest przecież niewykonalne ze względu na konieczność użycia odpowiedniego materiału i farby. Drukarnie często także proponują stworzenie projektów banerów reklamowych, a zwykle wydamy na tę pomoc mniejszą sumę niż w studiu projektowym.