Marketing i reklama

Wycena stron internetowych, czyli jak ocenić wartość witryny

Wycena stron internetowych to niezwykle istotny krok w procesie rozwoju witryny. Pozwala na zrozumienie jej rzeczywistej wartości. To istotne zarówno dla właścicieli stron, którzy chcą wiedzieć, ile ich inwestycja jest warta, jak i dla potencjalnych inwestorów lub nabywców, którzy poszukują atrakcyjnych okazji na rynku. Dokładna wycena uwzględnia takie czynniki, jak ruch na stronie, konwersje, potencjał […]

Marketing i reklama

Audyt Google Ads i jego możliwości

Większość przedsiębiorców, bez względu na uzyskiwane obecnie wyniki, zadaje sobie pytanie czy da się z naszej kampanii wyciągnąć coś więcej. Audyt Google Ads powinien skutkować opisanymi w merytorycznej formie możliwościami, plusami i minusami bieżącej kampanii, przedstawiać listę obecnych braków ale także opisywać te elementy, które zostały poprawnie wdrożone. Jednocześnie w zdecydowanej większości przypadków dotyczy to […]

Marketing i reklama Usługi Zagadnienia związane ze stronami www

Pozycjonowanie stron internetowych dla podmiotów z Krakowa

Popularność internetu oraz komfort korzystania z niego do znalezienia potrzebnych usług i produktów spowodowała, że każda firma pragnie teraz zaistnieć w sieci. Rzecz jasna, samo postawienie strony firmowej nie znaczy, że nowi klienci nas znajdą – kluczowa jest przecież widoczność na pierwszych pozycjach wyników wyszukiwania. Mnóstwo mniejszych przedsiębiorstw, działających wyłącznie w określonym województwie albo wręcz […]

Marketing i reklama Usługi Zagadnienia związane ze stronami www

Private blog network, czyli PBN – do czego służy?

Aby klient znalazł twój biznes musisz nie tylko posiadać firmową stronę internetową, lecz także postarać się o jej pojawianie się w wynikach wyszukiwania. Do tego kluczowa jest zawartość strony i to czy systematycznie publikowane są na niej kolejne rzetelne i pomocne dla odbiorcy artykuły. Ale nie wolno również pominąć tzw. link buildingu, a więc pozyskiwania […]

Marketing i reklama Nasze porady

Marketing mix – elementy składowe (4P) i przykłady

Firmy każdego dnia wprowadzają na rynek nowe produkty i usługi. Skąd osoby decyzyjne wiedzą, czy cena jest odpowiednia, a sam produkt jest odpowiedzią na zapotrzebowanie konsumentów? W tym artykule dowiesz się, co to jest marketing mix i jakie są jego elementy. Poznasz strategię biznesową, która pozwala dowiedzieć się, czy oferowane produkty będą chętnie kupowane. Marketing […]

Marketing i reklama

Jak tworzyć opisy produktów w sklepie internetowym? SEO i marketing

Opisy produktów w sklepie internetowym pełnią bardzo ważną rolę. Czasami mówi się, że zastępują sprzedawcę, ponieważ prezentują produkt i zachęcają klienta, aby go kupił. W artykule wyjaśniamy, jak pisać opisy produktów, aby były skuteczne – zarówno jeśli chodzi o marketing, jak i SEO. Opis produktu – dlaczego jest ważny? Opisy produktów pełnią kluczową rolę w […]

Marketing i reklama

Research słów kluczowych dla e-commerce. Jak dobrać frazy do pozycjonowania sklepu internetowego?

Przygotowując strategię pozycjonowania sklepu internetowego, szczególną uwagę należy zwrócić na research słów kluczowych. Wielu właścicieli e-commerce’ów zadaje sobie pytanie, jak dobrać słowa kluczowe dla sklepu internetowego: czy skupić się na frazach brandowych, generycznych, a może na frazach długiego ogona? Sprawdź, jakie rodzaje fraz warto wykorzystać w pozycjonowaniu sklepów internetowych i które wygenerują wartościowy ruch w […]

Marketing i reklama Usługi Zagadnienia związane ze stronami www

Wybór dobrej agencji SEO – Google podpowiada czym się kierować

Gdy masz swój biznes i tworzysz dla niego stronę firmową, z pewnością po czasie myślisz nad tym, jakie działania podjąć, aby wyświetlała się ona na samym topie wyników wyszukiwania. Wiadomo przecież, iż współcześnie widoczność w internecie jest jednym z podłoży sukcesu, bo to właśnie stąd gros klientów po raz pierwszy dowie się o twojej działalności. […]

Hobby, rekreacja, sport Marketing i reklama

Koszulki biegowe, opaski na ramię pasy sportowe – o gadżetach dla biegacza

Bieganie jest w ostatnim czasie preferowaną dziedziną sportu setek tysięcy Polaków. To aktywność, którą można praktykować w dowolnym miejscu, gdyż nawet w ogromnych miastach nadal istnieją rozległe parki i bulwary, gdzie można biegać. A co najistotniejsze – jogging dużo nie kosztuje. Wystarczą wszak oddychająca koszulka, dobre buty i trochę zapału. Gadżety dla biegacza – co […]

Marketing i reklama Usługi

Rekomendowany fotograf Google – usługi zgodne ze standardami Google

Spacery wirtualne po firmach stają się popularne, a wiele osób coraz częściej zleca wykonanie takiej usługi i umieszczenie spaceru na wizytówkach Google. Możliwość wirtualnego zwiedzenia firmy przyciągnie wielu nowych klientów i zwiększy zyski naszego biznesu. Żeby jednak wirtualny spacer był wysokojakościowy, warto zatrudnić rekomendowanego fotografa Google do jego opracowania. Kim jest rekomendowany fotograf Google? Rekomendowany […]